-
Κινητήρας Βενζίνης Hyundai 1500Q/QE 15hp (άξονας με σφηνόδρομο)
Βενζινοκινητήρας HYUNDAI 1500Q / 1500QE, κυβισμού 420cc και μέγιστης ισχύος 15 ίππων
- Τετράχρονος
- Αερόψυκτος
- Οριζόντιου άξονα με σφήνα διαμέτρου 25,4 χιλιοστών
- Εκκίνηση με χειρόμιζα (1500Q) ή ηλεκτρική με μίζα (1500QE)
€367,00 – €434,00Κινητήρας Βενζίνης Hyundai 1500Q/QE 15hp (άξονας με σφηνόδρομο)
€367,00 – €434,00 -
Κινητήρας Βενζίνης Loncin G420F 12.23hp (άξονας με σφηνόδρομο)
Βενζινοκινητήρας LONCIN G420F, κυβισμού 420cc και μέγιστης ισχύος 12,23 ίππων
- Μονοκύλινδρος με επικεφαλής βαλβίδες (OHV)
- Αερόψυκτος
- Οριζόντιου άξονα τύπου σφήνα διαμέτρου 25,4 χιλιοστών
- Φίλτρο ξηρού τύπου
- Εκκίνηση με χειρόμιζα ή με ηλεκτρική μίζα
€424,00 – €518,00Κινητήρας Βενζίνης Loncin G420F 12.23hp (άξονας με σφηνόδρομο)
€424,00 – €518,00 -
Κινητήρας Βενζίνης Subaru-Robin EX 27 9.0hp (άξονας με σφηνόδρομο ή κωνικός)
Βενζινοκινητήρας ROBIN EX27 DU / DUS / DH / DHS, κυβισμού 265cc και μέγιστης ισχύος 9 ίππων
- Καινοτόμος σχεδιασμός, άριστη ποιότητα κατασκευής, με υψηλές αποδόσεις και αντοχή
- Μονοκύλινδρος με επικεφαλής εκκεντροφόρο (OHC) και βαλβίδες
- Οριζόντιος άξονας διαμέτρου 25,4 χιλιοστών τύπου σφήνα (DU / DUS) ή 22,2 χιλιοστών τύπου κώνος (DH / DHS)
- Εκκίνηση: με χειρόμιζα (DU / DH) ή ηλεκτρική με μίζα (DUS / DHS)
- Φίλτρο αέρος: διπλού στοιχείου
€525,00 – €700,00 -
Κινητήρας Βενζίνης Honda GX 270 8.4hp (άξονας με σφηνόδρομο ή κωνικός)
Βενζινοκινητήρας HONDA GX270, κυβισμού 270cc και μέγιστης ισχύος 8,4 ίππων
- Μεταβλητός χρονισμός ανάφλεξης (ψηφιακός CDI) προσδίδει υψηλή απόδοση ισχύος, μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και εξαιρετική μείωση εκπομπών καυσαερίων
- Χαμηλά επίπεδα θορύβου και κραδασμών
- Μονοκύλινδρος με επικεφαλής βαλβίδες (OHV)
- Οριζόντιος Άξονας με σφήνα διαμέτρου 25,4 χιλιοστών ή κώνος διαμέτρου 22,2 χιλιοστών
- Εύκολη εκκίνηση με χειρόμιζα και αυτόματο σύστημα αποσυμπίεσης ή με ηλεκτρική μίζα
- Πληροί τις προδιαγραφές των πιο αυστηρών περιβαλλοντικών νομοθεσιών στον κόσμο
- Θρυλική αξιοπιστία με 36 μήνες εγγύηση HONDA (για επαγγελματική χρήση)
ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ GX 270 QH GX 270 QB GX 270 VS GX 270 VX ΤΥΠΟΣ ΑΞΟΝΑ – ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ Σφήνα
25.40 mmΣφήνα
25.40 mmΚώνος Ιαπωνίας
22.20 mmΚώνος Ιαπωνίας
22.20 mmΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΧΑΜΗΛΗΣ
ΣΤΑΘΜΗΣ ΛΑΔΙΟΥ– – Oil Alert Oil Alert ΤΥΠΟΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ Σχοινί αυτόματης επαναφοράς (Χειρόμιζα) Ηλεκτρική Εκκίνηση &
Σχοινί αυτόματης επαναφοράςΣχοινί αυτόματης επαναφοράς (Χειρόμιζα) Ηλεκτρική Εκκίνηση &
Σχοινί αυτόματης επαναφοράςΤΥΠΟΣ ΦΙΛΤΡΟΥ ΑΕΡΟΣ Σε Λάδι (Oil Bath) Σε Λάδι (Oil Bath) Χαμηλού Θορύβου Χαμηλού Θορύβου ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ Η συσκευασία δεν περιλαμβάνει διακόπτη ON-OFF Πηνίο Φόρτισης 1Α Σταθερές Στροφές Λειτουργίας κατά τη χρήση – Πηνίο Φόρτισης 1Α – Κινητήρας προδιαγραφών Χαμηλού Θορύβου
€635,00 – €1.100,00Κινητήρας Βενζίνης Honda GX 270 8.4hp (άξονας με σφηνόδρομο ή κωνικός)
€635,00 – €1.100,00 -
Κινητήρας Βενζίνης Subaru-Robin EX 40 14.0hp (άξονας με σφηνόδρομο ή κωνικός)
Βενζινοκινητήρας ROBIN EX40 DU / DUS / DH / DHS, κυβισμού 404cc και μέγιστης ισχύος 14 ίππων
- Καινοτόμος σχεδιασμός, άριστη ποιότητα κατασκευής, με υψηλές αποδόσεις και αντοχή
- Μονοκύλινδρος με επικεφαλής εκκεντροφόρο (OHC) και βαλβίδες
- Οριζόντιος άξονας διαμέτρου 25,4 χιλιοστών τύπου σφήνα (DU / DUS) ή 22,2 χιλιοστών τύπου κώνος (DH / DHS)
- Εκκίνηση: με χειρόμιζα (DU / DH) ή ηλεκτρική με μίζα (DUS / DHS)
- Φίλτρο αέρος: διπλού στοιχείου
- Διαθέτει αισθητήρα λαδιού
€700,00 – €890,00 -
Αντλία Νερού, υψηλής πίεσης, πετρελαιοκίνητη, Hyundai DP20HPE (διβάθμια 2″ – 25.000Lt/h) με μίζα & μπαταρία
Πετρελαιοκίνητο αντλητικό / πυροσβεστικό συγκρότημα HYUNDAI DP 20 HPE, υψηλού μανομετρικού, με μέγιστη παροχή 416 λίτρα το λεπτό
- Κινητήρας diesel 7 ίππων
- Ηλεκτρική εκκίνηση με μίζα και μπαταρία
- Αυτόματης αναρρόφησης
- Αλουμινίου
- Μέγιστο μανομετρικό 70 μέτρα
- Κατάλληλη για πυρόσβεση και υδρολίπανση
Μέτρα
30 40 50 60 70 Παροχή (λίτρα/ώρα)
20.000 18.000 15.000 10.000 5.000 €764,00 -
Κινητήρας Βενζίνης Honda GX 390 11.7hp (άξονας με σφηνόδρομο ή κωνικός)
Βενζινοκινητήρας HONDA GX390, κυβισμού 389cc και μέγιστης ισχύος 11,7 ίππων
- Μεταβλητός χρονισμός ανάφλεξης (ψηφιακός CDI) προσδίδει υψηλή απόδοση ισχύος, μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και εξαιρετική μείωση εκπομπών καυσαερίων
- Χαμηλά επίπεδα θορύβου και κραδασμών
- Μονοκύλινδρος με επικεφαλής βαλβίδες (OHV)
- Οριζόντιος Άξονας με σφήνα διαμέτρου 25,4 χιλιοστών ή κώνος διαμέτρου 22,2 χιλιοστών
- Εύκολη εκκίνηση με χειρόμιζα και αυτόματο σύστημα αποσυμπίεσης ή με ηλεκτρική μίζα
- Πληροί τις προδιαγραφές των πιο αυστηρών περιβαλλοντικών νομοθεσιών στον κόσμο
- Θρυλική αξιοπιστία με 36 μήνες εγγύηση HONDA (για επαγγελματική χρήση)
ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ GX 390 QH GX 390 QB GX 390 VS GX 390 VX ΤΥΠΟΣ ΑΞΟΝΑ – ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ Σφήνα
25.40 mmΣφήνα
25.40 mmΚώνος Ιαπωνίας
22.20 mmΚώνος Ιαπωνίας
22.20 mmΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΧΑΜΗΛΗΣ
ΣΤΑΘΜΗΣ ΛΑΔΙΟΥ– – Oil Alert Oil Alert ΤΥΠΟΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ Σχοινί αυτόματης επαναφοράς (Χειρόμιζα) Ηλεκτρική Εκκίνηση &
Σχοινί αυτόματης επαναφοράςΣχοινί αυτόματης επαναφοράς (Χειρόμιζα) Ηλεκτρική Εκκίνηση &
Σχοινί αυτόματης επαναφοράςΤΥΠΟΣ ΦΙΛΤΡΟΥ ΑΕΡΟΣ Σε Λάδι (Oil Bath) Σε Λάδι (Oil Bath) Χαμηλού Θορύβου Χαμηλού Θορύβου ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ Η συσκευασία δεν περιλαμβάνει διακόπτη ON-OFF Πηνίο Φόρτισης 1Α Σταθερές Στροφές Λειτουργίας κατά τη χρήση – Πηνίο Φόρτισης 1Α – Κινητήρας προδιαγραφών Χαμηλού Θορύβου
€830,00 – €1.340,00Κινητήρας Βενζίνης Honda GX 390 11.7hp (άξονας με σφηνόδρομο ή κωνικός)
€830,00 – €1.340,00 -
Αντλία Νερού μαντεμένια, υψηλής πίεσης, πετρελαιοκίνητη, Hyundai DP30E AGRI (διβάθμια 3″ – 47.000Lt/h) με μίζα & μπαταρία
Πετρελαιοκίνητο αντλητικό / πυροσβεστικό συγκρότημα HYUNDAI DP 30E AGRI, υψηλού μανομετρικού, με μέγιστη παροχή 783 λίτρα το λεπτό
- Κινητήρας diesel 10 ίππων
- Ηλεκτρική εκκίνηση με μίζα και μπαταρία
- Αυτόματης αναρρόφησης
- Σώμα αντλίας από χυτοσίδηρο
- Μέγιστο μανομετρικό 55 μέτρα
- Κατάλληλη για πυρόσβεση και υδρολίπανση
Μέτρα
15 25 35 45 55 Παροχή (λίτρα/ώρα)
47.000 42.000 35.000 27.000 15.000 €917,00 -
Κινητήρας Πετρελαίου Loncin D460FD (LC 188FD) 10.2hp (άξονας με σφηνόδρομο ή ιταλικού τύπου)
Πετρελαιοκινητήρας LONCIN LC188FD (D460FD), κυβισμού 462cc και μέγιστης ισχύος 10,2 ίππων
- Μονοκύλινδρος
- Αερόψυκτος
- Οριζόντιου άξονα με σφήνα διαμέτρου 25,4 χιλιοστά ή ιταλικού τύπου με διάμετρο 23 χιλιοστά
- Φίλτρο αέρος σε λάδι
- Εύκολη εκκίνηση με ηλεκτρική μίζα (διαθέτει και χειρόμιζα)
- Χαμηλός θόρυβος & δονήσεις
- Εκπομπές ρύπων Euro 5
€1.050,00 – €1.080,00 -
Κινητήρας Βενζίνης Honda GX 630 20.8hp (άξονας με σφηνόδρομο ή κωνικός)
Βενζινοκινητήρας HONDA GX630, κυβισμού 688cc και μέγιστης ισχύος 20,8 ίππων
- Μεταβλητός χρονισμός ανάφλεξης (ψηφιακός CDI) προσδίδει υψηλή απόδοση ισχύος, μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και εξαιρετική μείωση εκπομπών καυσαερίων
- Δικύλινδρος (90° V-twin design) με επικεφαλής βαλβίδες (OHV)
- Yψηλής απόδοσης ανεμιστήρας ψύξης του κινητήρα Που δημιουργεί υψηλότερη ροή αέρα με μειωμένα επίπεδα θορύβου
- Οριζόντιος Άξονας με σφήνα διαμέτρου 25,4 χιλιοστών ή κώνος διαμέτρου 22,2 χιλιοστών
- Εύκολη εκκίνηση με ηλεκτρική μίζα
- Φίλτρο αέρος διπλού στοιχείου
- Διαθέτει προστασία από χαμηλή στάθμη λαδιού (Oil Alert)
- Πηνίο Φόρτισης 1A
- Πληροί τις προδιαγραφές των πιο αυστηρών περιβαλλοντικών νομοθεσιών στον κόσμο
- Θρυλική αξιοπιστία με 36 μήνες εγγύηση HONDA (για επαγγελματική χρήση)
€2.260,00 – €2.365,00Κινητήρας Βενζίνης Honda GX 630 20.8hp (άξονας με σφηνόδρομο ή κωνικός)
€2.260,00 – €2.365,00
ΤΗΛ. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ: 27210 22663